GAP YEAR in Nott'm

27 oktober 2016 - Nottingham, Verenigd Koninkrijk

IMG_6395

Hello everyone,

Ik dacht laat ik even wat horen van mezelf. Het is al weer een tijdje geleden dat ik jullie op de hoogte heb gehouden. Mijn excuses hiervoor.

De laatste keer dat ik berichtte was vlak voor een London tripje en de verhuizing. Heb een geweldig London trip achter de rug en de verhuizing is ook gefinished.

In mijn vorige verslag had ik verteld dat ik toch een studie zal volgen in mijn tussenjaar. Nou ik kan jullie vertellen dat ik mijn eerste tentamen week ook al bijna achter de rug heb.

Het was en het is nog steeds zo erg wennen aan mijn nieuwe school. Even tussendoor hoor naast mijn Harry Potterschool wonen we nu ook in een Harry Potter huis. Het is een oud huis uit de achttienhonderd nog wat. Het is net zo een horror huis. Overdag is het nog wel te doen maar in de avond...

Ik ben ook van plan om binnenkort te starten op een Spaanse taalschool. Spaans begint steeds belangrijker te worden, dus wordt het wel even tijd om het te spreken. Het is wel hard om een taal vanuit het Engels te leren, maar ook wel weer een uitdaging. We can do it!

Ook begin ik mijn social life langzamerhand op te bouwen. Ik heb al heel wat mensen leren kennen van allerlei nationalities.

Verder ben ik vorige week nog even op vakantie geweest in Nederland. Just a few days hoor. In NL heb ik nog de walibi fright night bezocht. Ook mocht ik 2 voetbalwedstrijden meespelen.

IMG_6394

Deze week ben ik nog even bezig met het opstellen van verschillende plannen. Ik ben even alles aan het uitzoeken voor (inter)nationale mogelijkheden voor na mijn tussenjaar. Na het opstellen van deze plannen laat ik mezelf even een tijdje met rust, zo kan ik de beste beslissing nemen. Ook ga ik even verschillende soorten short courses volgen verdeeld over verschillende sectoren (moet toch ergens beginnen met kennis opbouwen haha).

Dit was het dan alweer. Dit was meer een algemene verslag. De volgende keer probeer ik jullie tot in de kleinste details over mijn U.K. leven te vertellen. In ieder geval met wat meer entertainment.

Tot gauw!

-x-